Špeciálny veľkonočný spot z dielne holandskej agentúry Wieden+Kennedy sa bude v slovenských a českých televíziách vysielať do 17. apríla.
V prostredí fiktívnej alpskej dediny nazvanej Lilaberg súťažia deti v hľadaní vajíčok. Tvrdú konkurenciu a rivalitu medzi nimi ukončí až ohrozenie čokoládového zajaca. Aby ho zachránili, musia deti spojiť svoje sily a zapojiť dôvtip a vynaliezavosť. V Lilabergu sa odohrávali príbehy aj ostatnej kampane značky Milka.
„Kampaň bude okrem televízie prítomná aj na Facebookových stránkach Milka, a to od tretieho apríla. Posty budú vychádzať z televízneho príbehu, ale zamerané budú aj na špeciálne veľkonočné produkty, prípadne spoluprácu s obchodným reťazcom Tesco. Na kanáli YouTube budeme spot promovať od tretieho do sedemnásteho apríla,“ uviedla pre Mediálne.sk corporate & government affairs manager CZ/SK spoločnosti Mondelēz Gabriela Bechynská.
Rodiny s deťmi sa môžu vo vybraných dňoch v predajniach Tesco zapojiť do súťažných kvízov, kde po splnení všetkých úloh a vyplnení súťažných letákov môžu za svoju snahu so súhlasom svojich rodičov získať sladkú odmenu v podobe čokoládového veľkonočného zajaca. Na Slovensku sa do kampane zapojili hypermarkety v Bratislave, Trnave, Nitre, Žiline a Banskej Bystrici.
„Využili sme možnosti lokalizovať našu veľkonočnú kampaň a sústredíme sa pritom predovšetkým na podporu v mieste predaja,“ doplnila manažérka značky Milka pre Českú republiku a Slovensko Dominika Bardiovská.
Nákup mediálneho priestoru zabezpečuje agentúra Carat - Slovakia. Aktivity v predajniach zastrešuje lokálna agentúra PPM Factum.