Kampaň je nasadená prostredníctvom televízneho spotu. V outdoore a na sociálnych sieťach ju propagujú známe osobnosti ako napríklad Dušan „Šorty" Berky, hudobníci z českej kapely Slza, barber Tomáš Slamka za Slovensko a v Česku surferka Tereza Olivová, chemik Václav Bystriansky alebo učiteľ Matthew Burt.

„Valentín je spoločne s Vianocami a Veľkou nocou pre čokoládu jedným z troch najúspešnejších predajných období roka pre český a slovenský trh," hovorí manažérka značky Milka Dominika Šimoňaková.

„Zároveň je u nás oveľa lepšie prijímaný mladšími ľuďmi, preto využívame hlavne prostredie sociálnych sietí. Pripravujeme ale aj aktiváciu na predajnej ploche, kde za nákup Milka praliniek dostanú zákazníci medailónik v tvare srdiečka. V outdoorovej reklame chceme inšpirovať zákazníkov k napísaniu básne priamo na obal praliniek. Ponechali sme preto autentické milostné vyznania v pôvodných jazykoch a prezentujeme ich v oboch krajinách súčasne," dodáva.

Prípravu a realizáciu celej kampane majú na starosti agentúry Outbreak a PR. Konektor. Outbreak stojí za kreatívnym konceptom, tvorbou videa, vizuálov a ideou kampane. PR.Konektor zabezpečuje PR servis a strategické plánovanie vrátane zapojenia ambasádorov a celebrít. Digitálnu komunikáciu zastrešila agentúra Dark Side, nákup médií Carat.

Milka má Valentínsku kampaň, v ktorej nešetrí češtinou

Zdroj: PR.Konektor