Slogan „Trúfni si na jemnosť“ v najnovšej kampani strieda claim „Jemnosť nájdeš vo vnútri“, ktorý má zvýrazniť, že jemnosť sa skrýva vo vnútri každého človeka i v samotnom produkte.
Cieľom kampane je podľa výrobcu Mondelez zdôrazniť kvalitu jemných čokolád z aplského mlieka. „Prostredníctvom claimu chceme súčasne šíriť povedomie o tom, že Milka nás inšpiruje, aby sme odhalili svoju jemnú stránku,“ vysvetľuje senior brand manažérka značky Milka Markéta Kristlová.
Globálna kampaň zahŕňa dva televízne spoty z dielne reklamnej agentúry Wieden+Kennedy Amsterdam, ktorá zodpovedá za kreatívnu stratégiu značky. Posolstvom kampane je ukázať, že tak ako v minulosti, aj dnes pochádza mlieko, ktoré sa používa pre výrobu čokolády Milka, výhradne z Álp.
Hlavnou postavou prvého spotu je silák, ktorý v sebe postupne odhaľuje jemnú stránku. Spolu s ním sa v spote objavil malý chlapec, ktorý získa svoje sebavedomie naspäť vďaka mužovi. Spoty so „silákom“ sa vysielajú na Slovensku od 18. apríla do 5. júna.
V prostredí alplskej dediny Lilaberg, kde sa odohráva prvý príbeh, je situovaný aj dej druhého spotu pre Milka sušienky, ktoré vo svojich kampaniach podporuje výrobca dlhodobo. V hlavnej úlohe je dievča, ktoré vyberá s mamou vhodnú dózu na sušienky. Dvadsaťsekundová verzia tohto spotu sa u nás vysiela od 28. marca do 24. apríla.
Okrem televízie kampaň prebieha aj v online. Milka vyzve svojich fanúšikov, aby prostredníctvom aplikácie zdieľali svoje videá a fotografie, v ktorých ukážu svoju jemnú stránku. Do aktivity zapojí aj celebrity ako Celeste Buckingham, Ondřej Sokol a Leoš Mareš, ktorých príbehy bude značka zdieľať okrem Facebooku a Instagramu aj na Snapchate, ktorý zapája do kampane ako nový nástroj.
Zdroj: PR konektor
Príbehy a bonusy sú dostupné aj na microsite jemnostnajdesvovnutri.sk. V Česku bude zároveň v online prostredí prebiehať súťaž Šéfik internetu, ktorá je zameraná na fenomén YouTuberstva.
PR časť kampane na Slovensku zastrešuje agentúra PR Konektor.