Kampaň je súčasťou dlhodobého reklamného konceptu značky a jej cieľom je podporiť novinky, ktoré obohatili čokolády o sušienky – Milka Lu a Milka Tuc. Jej hlavným claimom je okrem známeho „Trúfni si na jemnosť“ aj výrok „Ženy inak. Akože, čože?!“.
„Pre kampaň, v ktorej jemné ženy zvládnu aj natradičné úlohy, sme sa rozhodli z dôvodu, že celý koncept sedí na produkt. Práve ten je o nečakanom spojení jemnej Mila čokolády a chrumkavej sušienky Lu alebo krekru Tuc,“ uvádza výrobca Milky.
Hlavnými hrdinkami je niekoľko ambasádoriek celého projektu, ktoré vykonávajú netradičné povolanie väčšinou prisudzované mužom – zváračka, žeriavnička, hokejová brankárka, armwrestlerka, cestovateľka alebo kormedilníčka. Každá z nich je predstaviteľkou týždennej výzvy, v rámci ktorej môžu používatelia posielať svoje selfie, ako zvládajú netradičnú úlohu.
„Zameriavame sa na ženy, pretože sa jedná o našu cieľovú skupinu a snažíme sa ich aktivovať prostredníctvom selfie súťaže. Ťažíme z toho, že ide o trend,“ uvádza výrobca čokolád.
Kampaň je nasadená v televízii, v outdoore na citylightoch a v online prostredí aj prostredníctvom vlastnej microsite. Kampaň pripravili agentúry PR.Konektor, Konektor Sociar a Konektor.
Zdroj: Trufnisinajemnost.sk