Veľkoobchodný reťazec predstavil nový brand nazývaný „Vy & Metro“, ktorý je súčasťou všetkých vizuálov. Logo si ponechalo naďalej typické korporátne farby, ktorými sú žltá a modrá.

Nový komunikačný brand má podľa reťazca zahŕňať individuálny prístup, ako aj príbehy samotných klientov. Zmena nastala aj v rozsahu komunikačnej kampane, ktorá je masívnejšia ako doposiaľ. „Vlastné kanály po dlhšej dobe rozšírime aj o externú komunikáciu, konkrétne pôjde o print, rozhlas, online a outdoorovú reklamu,“ tvrdí spoločnosť.

„Posledné roky sa u nás nesú v znamení posunu od tradičného biznis modelu cash & carry k novým predajným kanálom. Obsah novej značky sme tak postupne reálne vytvorili – ukázali sme, že sa zdokonaľujeme pre našich zákazníkov. Dnes tak tento obsah môžeme podčiarknuť práve zavedením brandu Vy & Metro,“ tvrdí riaditeľka pre komunikáciu značky zo spoločnosti Metro Cash & Carry Marcela Syrovátková.

Reklamná kampaň odráža výsledky zákazníckeho prieskumu, ktorý uskutočnila materská spoločnosť Metro Cash & Carry International v priebehu minulého roka v piatich európskych krajinách.

Hlavnými tvárami kampane sú priamo zamestnanci spoločnosti a zákazníci, ktorí sú zobrazení pri každodennej práci. Cieľom vizuálov je tiež snaha ukázať, že bez vášne a úsilia sa podnikať nedá. 

Metro spúšťa kampaň. Uvádza novú značku, zmenou prešlo aj logo

Reťazec spustil väčšiu kampaň aj v priebehu minulého roka, ktorú nasadil do printu a interných kanálov. Brandová kampaň, ktorou tvárami bolo päť šéfkuchárov vybraných z rôznych slovenských miest, mala zvýšiť povedomie a predaj produktov predavaných pod vlastnou značkou horeca. Viac informácií.