Medzinárodná sieť veľkoobchodov Metro štartuje globálnu kampaň postavenú na skutočných príbehoch podnikateľov z celého sveta.
Cieľom kampane je poukázať na to, že za podnikateľským úspechom stojí tvrdá práca, nutnosť čeliť každodenným výzvam a nesmierne odhodlanie. Hlavným claimom kampane je „Váš úspech je náš cieľ“ a zapojili sa do nej zákazníci z viac ako 20 krajín, v ktorých Metro pôsobí.
Ambasádorom kampane na Slovensku je majiteľ siete supermarketov SK Catering Vratko, ktorý sa snaží pomocou svojich predajní podporiť rodinnú pekáreň. Vlastní deväť obchodov a zamestnáva 70 ľudí.
V Slovenskej republike kampaň odštartovala vizuálmi s claimom „Nepracujeme pre Metro“, ktoré vzbudili pozornosť. Vysvetlenie prišlo až s odhalením druhej časti, zameranej na záväzok voči zákazníkovi: „Pracujeme pre Vratka“.
„Chceli sme, aby prvá časť kampane verejnosť trochu šokovala,“ hovorí Yuliya Pylypenko, generálna riaditeľka Metra. „Nepracujeme pre Metro, ale pre každého jednotlivého zákazníka – pretože ich úspech je naším cieľom,“ hovorí.
Kampaň vznikla v spolupráci s kreatívnou agentúrou ServicePlan, na Slovensku ju lokalizuje agentúra DDB, PR zaisťuje AMI Communications Slovakia.
„Našou ambíciou je stať sa jasnou voľbou pre podnikateľov. Ideme cestou inovácií, zameriavame sa na udržateľné riešenia s pridanou obchodnou hodnotou,“ vysvetľuje Y. Pylypenko a dopĺňa: „To, že v kampani pracujeme s reálnymi klientmi, je ukážkou dôvery a obojstrannej spokojnosti.“
Nová stratégia značky sa bude odrážať vo všetkých úrovniach komunikácie, v interných i externých komunikačných kanáloch a na predajniach po celom svete.
Aj pred dvomi rokmi veľkoobchodný reťazec Metro Cash & Carry spustil jednu z najväčších marketingových kampaní v histórii spoločnosti prostredníctvom ktorej chcel vyzdvihnúť tvrdú prácu malých podnikateľov a zaviesť tradíciu Dňa súkromného podnikania. Deň súkromného podnikania, ktorý tohto roku pripadne na 9. októbra.