Veľkoobchodný reťazec Metro Cash & Carry po dvoch rokoch spúšťa novú reklamnú kampaň. Jej cieľom je oživiť značku prostredníctvom Metro karty, ktorá je ústredným motívom komunikácie.

Metro má po dvoch rokoch kampaň. V popredí je zákaznícka karta

Zdroj: Media & Communication Consulting

„Kampaňou sa snažíme pridať k zavedenej značke emócie a oživiť ju formou pozvania do sveta kvality, čerstvosti a širokého sortimentu. Metro karta hrá v celej kampani hlavnú rolu, keďže naší zákazníci sú registrovaní podnikatelia, ktorí túto kartu používajú pre vstup a nákupy. Aj naďalej chceme posilniť pozíciu veľkoobchodníka, ktorý sa orientuje na podnikateľský sektor a najmä karta túto stratégiu stelesňuje, “ vysvetľuje pre Mediálne.sk šéfka korporátnej komunikácie spoločnosti Metro Romana Nýdrle.

Vizuály najnovšej kampane vyzdvihuje claim „Metro karta – vstupenka do sveta čerstvosti, kvality a veľkého výberu“, ktorý má za úlohu zdôrazniť najmä šírku a kvalitu sortimentu. Na siedmich vizuáloch je medzi zeleninou, vínami, mäsom, ovocím, syrmi či kancelárskymi potrebami zobrazená ulička, ktorá má zákazníka lákať k návšteve a objaveniu nových neznámych končín.

Kampaň z dielne reklamnej agentúry Euro RSCG, o ktorej lokálnu adaptáciu sa postarala česká agentúra WMC Grey, v rovnakej podobe prebieha len na českom trhu. „Kampaň na podporu značky Metro prebieha aj na čínskom trhu, avšak koncept je odlišný. Slovensko aj Česká republika totiž plnia v rámci sveta Metro Cash & Carry International rolu pilotného projektu,“ uzavrela Nýdrle.