Kampaň je aktuálne nasadená v televízii a podľa značky kladie dôraz na kontrast medzi čistotou, mužnosťou a esenciálnosťou čiernej a bielej, pričom stavila na kolorované produktové zábery s dôrazom na inštrukcie od Mikea Horna, ktorý divákov pozýva užívať si Metaxu všetkými zmyslami.
„Kreatívny koncept pozýva premýšľať o Metaxe 12* ako o skúsenosti, zážitku, kde je pitie ako také až na druhom mieste. Je taká jedinečná, že najviac záleží na samotnom princípe objavovania. Preciťujete ju, prezeráte si ju, načúvate jej. Vy Metaxu 12* nepijete, vy ju objavujete,“ vysvetľuje v tlačovej správe John Israel, kreatívny riaditeľ a zakladateľ bruselskej agentúry Satisfaction, ktorá medzinárodnú kampaň vytvorila.
Jedným z hlavných komunikačných nástrojov je aj webová stránka www.dontdrinkexplore.com, ktorá má spájať zážitok z objavovania produktu Metaxa 12* a predstaviť objaviteľské skúsenosti Mikea Horna. Okrem digitálu kampaň prebieha aj prostredníctvom PR aktivít, outdooru, printu, POS, v kinách a v podobe eventov. Distribútorom značky Metaxa je na Slovensku spoločnosť Rémy Cointreau.
Zdroj: Neuropea