Kampaň sa viaže k študentskému účtu Tatra banky. Na webe Tatra Academy sa opäť otvorila online „škola“. V rámci nej môžu internetoví používatelia odpovedať tentoraz na desať otázok a získať tak v rámci celého „rozvrhu hodín“ 30 eur – tri eurá za absolvovanie každého predmetu.

Peniaze získa študent, ktorý absolvuje Profesorisovo vyučko a otvorí si účet v banke. Virtuálnu triedu tvoria kreslené postavičky – metalistka, hipster, bifľoška, čajočka, futbalista a flákač. Tí účinkujú v animovaných videách, ktoré sa končia súťažnými otázkami s možnosťami odpovede.

Tatra banka na webe promuje výhody študentského účtu, pripomína, že je zadarmo. Kampaň beží od 16. marca do 30. júna tohto roka. Týka sa študentov vo veku od 15 do 25 rokov, ktorí majú profil na Facebooku a cez sociálnu sieť sa registrujú do Tatra Academys.

Okrem 30-eurovej sumy pripísanej na nový účet ponúka v cenách banka aj „MNŽRS balíček“ s brandovanými predmetmi, žrebovať sa bude jeho 100 majiteľov z používateľov, ktorí zdieľajú projekt na Facebooku.

Na študentov cieli Tatra banka opätovne postavou, ktorá im je blízka. Kampaň sa pôvodne začala teasingom o odchode Menežerisa z LokalTV, kreslená postavička k tejto udalosti usporiadala „tlačofku“.

V tendri na zadanie uspela agentúra Made by Vaculik. Jej majiteľ Juraj Vaculík je v LokalTV, kde postavička Menežerisa vznikla, investorom a poradcom.

Vlani a predvlani mala Tatra banka v kampani na Tatra Academy speváka Rytmusa, ktorý cez edukačnú online aplikáciu zasväcoval mladých do sveta financií. Študentom rapper prezentoval postupne 30 otázok a aj v tomto prípade mohli získať v prípade správnych odpovedí 30 eur na svoj nový účet.

Spolupráca s Rytmusom štartovala v roku 2013, keď sa otvorila webová Rytmusova finančná akadémia promujúca balík služieb Tatra Personal so 100-percentnou zľavou, promovaný rovnako ako teraz ako „študentský účet“. Do Akadémie s Rytmusom sa vtedy zapojilo vyše 50-tisíc používateľov.

Predchádzajúce online kampane s rapperom pre Tatra banku pripravila Zaraguza Digital, Rytmusová finančná akadémia získala aj ocenenia v rámci súťaže efektivity marketingovej komunikácie Effie Slovakia.