Klubovne, ktoré zastrešuje, Medusa Group chcú využiť na komunikáciu značky domáci šampionát. Počas neho bude na RTVS odvysielaných celkovo 270 sponzorských odkazov spojených s týmto brandom.
Počas priamych prenosov budú mať diváci možnosť vidieť sponzorované odkazy v troch mutáciách, pričom jedna z nich je zameraná na hľadanie franchisových partnerov.
„Koncept Klubovní je ako stvorený pre fanúšikov športu. Výnimočnosť toho, že sa majstrovstvá sveta v hokeji konajú tento rok na Slovensku bol jedným z dôvodov, prečo chceme Klubovne a majstrovstvá prepojiť ešte viac. V rámci tejto podpory budeme mať sponzorské odkazy vysielané počas štúdií a zápasov v troch mutáciách,“ hovorí CEO Medusa Group Peter Štecko.
Komunikácia v rámci týchto odkazov bude vedená v troch líniách – jedna zameraná na jedlo, ďalšia na imidž a posledná na franchise. Koncept si pripravila Medusa interne, produkčnú agentúru nekomunikuje. Komiksové vizuály v minulosti pre značku navrhol ilustrátor Danglár.
Medusa sa chce intenzívnejšie obzrie po franchisových partneroch, reštaurácie pod touto značkou teda chce otvárať aj v ďalších mestách.
„Koncept Klubovní je podľa nás ideálny aj pre menšie slovenské mestá, no tu je nevyhnutné poznanie lokality a ďalšie zázemie. Budúcim partnerom preto ponúkame naše dlhoročné know-how, zaškolenie personálu a garantujeme kreatívny rozvoj konceptu, ktorý v menších prevádzkach bez zázemia nie je možný,“ pokračuje P. Štecko.
Šéf Medusy dodáva, že od potenciálnych partnerov zas čakajú zodpovednosť za výber dobrej lokality a kvalitný personál.
Zdroj: Medusa Group
Aktuálne je na Slovensku sedem prevádzok Klubovní, po jednej v Košiciach a Banskej Bystrici a päť v Bratislave. Centrálna Klubovňa, ktorá bola prvou, sa nachádza niekoľko metrov od oficiálnej bratislavskej fanzóny na Trnavskom mýte.
Okrem toho sa v nej tiež bude nachádzať oficiálne live štúdio RTVS „Pred hokejom s Ivetou“, respektíve „Pred hokejom so Števom“ počas celých majstrovstiev sveta, uvádzať ich budú Iveta Malachovská a Števo Eisele. Ide o 16 polhodinových diskusií o hokeji a ďalších témach so známymi osobnosťami. Produkčným partnerom RTVS je pri relácia spoločnosť J.A.M. Film 1999.