P. Valentovič dosiaľ v agentúre pôsobil ako Sales Director, viedol teda nákupné a plánovacie oddelenie. V kompetencii mal predovšetkým nastavenie obchodných vzťahov s klientmi a médiami.

Riadením agentúry bol poverený od polovice júna tohto roka, keď po vzájomnej dohode pôsobenie vo firme ukončila dovtedajšia riaditeľka Michaela Slaninová. Rovnako ako P. Valentovič prišla do MDS na jeseň 2015.

„Agentúru preberám v dobrej kondícii. Na novej pozícii sa chcem ešte výraznejšie zamerať na rozvoj nových produktov a nového druhu servisu pre našich klientov,“ uviedol P. Valentovič.

Nový CEO MDS v minulosti dlhoročne pôsobil v najväčšej mediálnej agentúre Unimedia, kde pracoval pre klientov ako Orange, Hyundai či KIA. Do Unimedie prišiel z vydavateľstva Verlag Däshofer, kde pôsobil na pozícii marketingového manažéra.

MDS v júni menila aj obsadenie postu Client Service Director – klientsky tím vedie Martina Synáková. Nové meno na poste Sales Directora chce agentúra oznámiť neskôr.

MDS vlani vykázala tržby 18,95 milióna eur, čo bol medziročný nárast o 49 percent. Zisk dosiahol 182-tisíc eur.

Agentúra nakupuje mediálny priestor pre spoločnosti svojho akcionára – investičnú skupinu Penta – ako Fortuna, Prima banka, Mecom, Dôvera, Dr. Max, Svet zdravia, News and Media Holding (pod ktorý patrí aj Mediálne.sk), Privatbanka či Bory Mall, ale aj pre ďalších klientov ako Poštová banka, Gas Familia, J&T Banka, J&T Real Estate, Nestville, Metro, Sedita, Terno, Swan a Fio banka.