V mediálnej skupine Omnicom Media, ktorej súčasťou je aj mediálna agentúra OMD Slovakia, pôsobí J. Babjaková od roku 2007.

Predchodca R. Pokojný bol v čele PHD od začiatku roka 2016. Agentúru na konci mája opustil.

„V prostredí mediálneho trhu sa pohybujem viac ako desať rokov. Dynamika PHD, inovatívny a kreatívny prístup ku komunikačným riešeniam pre klientov rozhodli, že som túto výzvu jednoznačne prijala, hovorí J. Babjaková.

Mojou prioritou je, aby agentúra PHD bola naďalej relevantným partnerom pre klientov pri napĺňaní ich obchodných cieľov, dodáva. Profesionálne skúsenosti pred vstupom do mediálnej skupiny Omnicom Media Group získavala vo viacerých slovenských vydavateľstvách, kde bola súčasťou obchodného tímu.

K významným klientom agentúry PHD aktuálne patria Škoda, Berlin Chemie, BSH, Canon, Emco, Okay, SC Johnson, Zott a ďalší.

Agentúre sa vlani podarilo takmer strojnásobiť celkové tržby, keď dosiahli hodnotu 6,6 milióna eur. Od januára 2017 totiž Volkswagen Group skonsolidoval kompletné mediálne plánovanie a nákup u PHD. PHD tak manažuje všetkých osem značiek VW Group: Volkswagen, Audi, Seat, Škoda, Porsche, Bentley, LCV a MAN na 35 trhoch.

Naopak predošlý rok 2016 bol pre agentúru v porovnaní s vlaňajším výsledkom slabý, keď prišla na základe globálneho tendra o jedného z najväčších klientov, spoločnosť Unilever. Zastupovaním pri nakupovaní a plánovaní priestoru na 60 trhoch vrátane Slovenska firma poverila mediálnu agentúra Mindshare z portfólia skupiny WPP.