Nová spoločnosť Wavemaker je výsledkom globálnej fúzie agentúr MEC a Maxus, ktorá sa dotkne približne 8 500 zamestnancov. V Slovenskej republike k danej fúzii nedochádza, iba k rebrandingu, nakoľko Maxus u nás zastúpenie nemá.
Podľa skupiny mediálnych agentúr GroupM, kam patria MEC aj Maxus, majú zmeny zefektívniť mediálne plánovanie, tvorbu obsahu a využitie technológií pri skúmaní nákupného správania zákazníkov.
„Našim klientom ponúkame unikátne bezkonkurenčné dáta pre detailné zmapovanie nákupného správania sa ich zákazníkov. A to sú tie najcennejšie informácie pre každú spoločnosť,“ uviedol šéf agentúry pre Česko a Slovensko Daniel Živica.
D. Živica povedie agentúru v Bratislave aj po jej rebrandingu spolu s Dušanom Horváthom, client partnerom.
Medzi hlavných globálnych klientov agentúry patria Vodafone, Marriott, Colgate-Palmolive a Paramount. Na Slovensku Wavemaker pracuje aj pre ďalších významných zadávateľov reklamy, medzi ktorými sú Beiersdorf, Pivovary Topvar, Slovak Telekom alebo Slovenská sporiteľňa.
„Mať dokonale zmapované nákupné zvyklosti svojich zákazníkov je kľúčom k úspechu a rastu biznisu každej spoločnosti. Po rokoch budovania našej globálnej agentúry a zdokonaľovania jej fungovania však môžeme ísť ešte ďalej a klientom ponúknuť aj viac,“ uviedol D. Živica.
„Obrovskou devízou je naša bohatá databáza spotrebiteľských informácií zo stoviek nákupných ciest a správania sa zákazníkov a to z desiatok trhov vo svete. Tieto údaje sú súčasťou našej dátovej a technologickej základne [m]PLATFORM. Vďaka tomu môžeme firmám uskutočniť simuláciu ich predajných možností z reálnych dát a navrhnúť im ten najlepší model marketingového mixu,“ dodal šéf agentúry pre slovenský a český trh.