„Spoločnosť Mecom je tradičným a zároveň moderným dodávateľom mäsových výrobkov, pôsobiaci v rámci strednej Európy. Chce inšpirovať spotrebiteľov k príprave dobrého a chutného jedla a zároveň ukázať, kto za tým celým stojí. Táto vízia sa nám páči a aj preto sme veľmi radi, že môžeme byť partnerom Mecomu na ich ceste za dosiahnutím ich úspechov,“ hovorí Soňa Lexmanová, Managing Director SKPR Strategies.
„SKPR Strategies nás presvedčila bohatými skúsenosťami a profesionalitou. Spoločne predstavíme Mecom ako výnimočnú slovenskú značku prostredníctvom našich zamestnancov. Neustále pracujeme na inovovaní tradičných chutí a zlepšovaní kvality, preto je pre nás práve vskutku kreatívny a agentúrny tím ideálnym partnerom. Rovnako ako my sa neustále snažia zlepšovať,“ uviedla Eva Sziglová, Junior Brand Manager Mecom.
V marketingovej komunikácii Mecom využíva slogan Vieme, čo vám chutí. Vlani firma refreshla obal výrobkov a do televízie nasadila mierne provokatívnu kampaň Prvé raňajky od Zaraguzy.
Poznámka: Spoločnosť Mecom rovnako ako vydavateľstvo News and Media Holding (pod ktoré patrí aj Mediálne.sk) patria do portfólia skupiny Penta