Eventy usporiada McDonald's od apríla do septembra v 20 mestách, tri lokality si spoločnosť okrem Česka vybrala aj na Slovensku. S kamiónom zamieri 30. mája do Bratislavy (Pribinova ulica), 4. júna do Nitry (Svätoplukovo námestie) a 5. júna do Žiliny (Námestie Andreja Hlinku).
Do jednotlivých miest pošle spoločnosť prenajatý americký kamión, v ktorom mieni návštevníkom predstaviť pôvod a výrobu ingrediencií, ktoré využíva vo svojich produktoch, informoval web MediaGuru.cz.
Kamión bude v mestách pristavený medzi 10:00 – 18:00. Ochutnávky jedál nebudú súčasťou programu. Projekt bežal vlani v Poľsku a podľa spoločnosti tam zaznamenal veľké ohlasy.
Okrem prehliadky používaných surovín budú mať zákazníci možnosť opýtať sa zamestnancov rôzne otázky, ktoré ich zaujímajú. Súčasťou kamiónu bude aj multimediálne centrum, ktoré odhalí, ako to chodí vo výrobných závodoch dodávateľov, píše web Marketing&Media.
Na rovinu Tour 2016 zastrešuje agentúra Up Brand. Vnútorné vybavenie kamiónu pochádza od výrobcu Samsung a zabezpečila ho spoločnosť O2.
„V Česku a na Slovensku podporíme roadshow bannerovou kampaňou, na Facebooku, spotmi v regionálnych rádiách a pozývacou SMS. Ďalšie informácie nájdu zákazníci na plagátoch v reštauráciách a na prestieraní,“ uviedla riaditeľka komunikácie McDonald's Zuzana Svobodová.
Fastfoodový gigant sa aj prostredníctvom tejto kampane bude snažiť vyvracať rôzne mýty, ktorým čelí na trhoch po celom svete. V internetovom projekte Na rovinu umožňuje zákazníkom pýtať sa na čokoľvek, odpovede zverejňuje firma na špeciálnej podstránke.