McDonald's po novom využíva služby pražskej agentúry DDB, ktorá ma starosti kampane na českom aj slovenskom trhu a stará sa o klasickú nadlinkovú komunikáciu.

Samostatnú agentúru pre Slovensko najal McDonald's začiatkom roku 2015, WLB pripravila počas spolupráce niekoľko kampaní vrátane veľkej komunikácie Big Mac Theory spojenej s oslavou 20. výročia vstupu fastfoodu na slovenský trh.

Výmena agentúry sa udiala v súvislosti s dianím v materskej spoločnosti – McDonald's v USA vlani uzavrel kreatívny tender a od skupiny Publicis prešiel ku konkurenčnej Omnicom Group. Po 35 rokoch tak ukončil spoluprácu s agentúrou Leo Burnett. Účasť v tendri za Omnicom viedla Wendy Clarková z agentúrnej siete DDB, ktorej pobočka je aj v Prahe.

Od DDB pochádza aj ostatná kampaň McDonald's nasadená v Česku aj na Slovensku, v ktorej značka pozývala na virtuálnu prehliadku do svojej kuchyne a zákazníkov presviedčala o kvalite jedál.

Novou PR agentúrou McDonald's na Slovensku je od januára Dynamic Relations 2000. Nahradila agentúru 1st Class Agency.

O sociálne siete McDonald's sa stará agentúra Follow Bubble, reťazec s ňou spoluprácu odštartoval vlani.