Komunikácia odštartovala koncom marca a je druhou, viac imidžovou časťou Big Mac kampane s názvom „Ja a môj Big Mac“.
Cieľom kampane je získať názory ľudí na tradičný burger. Používatelia môžu ukázať, čo pre nich znamená Big Mac na microsite www.bigmac.sk.
Súčasťou kampane je súťaž o poukážky Ticketportal a McDonald`s.
„Cieľom kampane je snaha nakloniť si zákazníkov aj po skončení prvej fázy kampane – fanúšikov Big Macu a našich častých alebo aspoň občasných zákazníkov. Spotrebiteľská súťaž je možnosť, ako nadviazať hlbší vzťah so zákazníkom,“ uviedla pre Mediálne.sk PR/Communication Director pre McDonald`s ČR/SR Drahomíra Jiráková.
V súčasnosti je kampaň nasadená na Slovensku a v Českej republike, jedná sa však o adaptovaný koncept z Poľska, kde bola táto akcia zrealizovaná počas minulého roka.
McDonald`s podporil jeden zo svojich burgerov nielen v online prostredí, ale aj v televízii, v outdoore, na citylightoch a vo svojich reštauráciách prostredníctvom POP materiálov.