O raňajkách po celý deň fastfoodový reťazec hovoril už dávnejšie, ide o jeden z ústretových krokov smerom k zákazníkom a zároveň snahu spoločnosti zlepšiť si predaje po vlaňajšom globálnom poklese tržieb.

V raňajkovom menu má McDonald's viacero produktov, ktoré sa počas zvyšku dňa nedali kúpiť. Doterajšej stratégie sa firma na domovskom trhu definitívne vzdala. Niektoré produkty pritom z raňajkového menu do celodennej ponuky už v minulosti pre zvýšený dopyt zákazníkov vytiahla. 

Slováci sa podľa McDonald's celodenných raňajok zatiaľ nedočkajú. Celodenné podávanie raňajok, a to aj napriek vysokému záujmu zákazníkov, neplánujeme na Slovensku zaviesť,“ potvrdila pre Mediálne.sk riaditeľka PR a komunikácie McDonald's Zuzana Svobodová.

Ako ďalej dodáva, reťazec je spokojný s tým, ako sa celý koncept na česko-slovenskom trhu vývíja. „Rozhoduje najmä portfólio, s ktorým pracujeme a ktoré dopĺňame o nové produkty či sezónne novinky,“ doplnila Z. Svodobová s tým, že v podiele raňajok je Slovensko a Česko európskou trojkou. 

Ak by chcel McDonald's aj u nás ponúkať raňajky po celý deň, vyžiadalo by si to zrejme ďalšie investície. Kuchyne v reštaurácii reťazca nie sú momentálne prispôsobené na prípravu oboch menu súčasne, príprava väčšieho počtu jedál by predĺžila čas ich prípravy.  

Doteraz boli raňajky počas týždňa dostupné vo väčšine amerických prevádzkach rovnako ako u nás do 10:30, cez víkend do 11:00. Raňajkové menu nebude vo všetkých reštauráciách rovnaké, prispôsobí sa jednotlivým trhom, v ktorých sú situované.

Novinku sprevádza kampaň z dielne reklamnej agentúry Leo Burnett, ktorá prelustrovala príspevky na Facebooku a Twitteri týkajúce sa raňajok v McDonald's.

Podľa informácií servera Adfreak.com čakali nadšenci reťazca na túto udalosť ako na národný sviatok. McDonald's uvádza, že kampaň presahuje hranice televízie či online prostredia a tiež agentúry Leo Burnett. Preto spolupracuje aj s agentúrami DDB Chicago či Alma, Bureeell a IW.