Prvá veľká kampaň z dielne slovenskej reklamnej agentúry Wiktor Leo Burnett oslavuje 20. výročie od príchodu McDonald’s na Slovensku. Prvú reštauráciu otvorila značka 13. októbra 1995 v Banskej Bystrici.

The BigMac Theory kampaň je postavená na televíznom spote, v ktorom voice-over vysvetľuje teórie pri jedení burgerov či hranolčekov v McDonald’s. Každý má tu svoju a pritom všetci spoločne vytvárajú jeden celok vďaka láske k jedlu, ktoré ponúka fastfood vo svojich reštauráciách, tvrdí kampaň.

Kľúčovou postavou televízneho spotu má byť zákazník. „Každý má svojský spôsob, ako si vychutnávať svoje jedlo v McDonald´s. V spote sa majú preto nájsť všetci a to úsmevným a pravdivým spôsobom, ktorý im je známy. Dynamická a veselá exekúcia by sa mala preniesť do rovnakého pocitu, ktorý by si diváci mali odniesť z jeho sledovania,“ priblížila spot marketingová riaditeľka McDonald’s ČR a SR Ivana Šedivá.

Okrem televízneho spotu je kampaň podporená viacerými online aktivitami a komunikáciou na sociálnych sieťach, direct mailom, POSM nosičmi a narodeninovým prekvapením vo viacerých reštauráciách. PR aktivity narodenín a kampane zastrešuje agentúra 1st Class Agency.

„Aj keď McDonald's dobre poznáme, chodili sme do reštaurácií počas brainstormingu oveľa častejšie a všímali sme si ľudí a ich správanie. To nám dalo aj veľkú inšpiráciu a množstvo nápadov. Hľadali sme niečo, čo spája rôznych ľudí, respektíve ich spôsob, ako si vychutnávajú McDonald's a tak sme dospeli k tomu, že každý má vlastnú teóriu, ako najlepšie mu chutí McDonald’s,“ vysvetľuje kreatívny riaditeľ z agentúry WLB Ivan Horváth.

Ako ďalej dodáva, od tohto momentu bol už len krok k zadefinovaniu konceptu. „Vzniklo svieže spojenie názvu kampane s jedným z hlavných produktov. Znelo to young, fresh a bolo to chytľavé,“ uzatvára.

Wiktor Leo Burnett ohlásila spoluprácu s McDonald’s v máji tohto roku. Reklamná agentúra vytvorila prvú veľkú pôvodnú kampaň pre reťazec na Slovensku. Viac informácií