Sýte raňajky v kampani podsúva najmä mužskému publiku, ktoré podľa reťazca nemá chuť na nízkotučný jogurt s brusnicami a müsli, ale na niečo „poriadne“.

„McDonald's pripravuje sezónne ponuky pravidelne počas roka. Popri tom dochádza aj ku komunikácii pokrmov, ktoré sú už stálicami v našej ponuke. Tento rok sme sa rozhodli, že v duchu plnohodnotných raňajok sa ponesie celý február,“ vysvetľuje pre Mediálne.sk riaditeľka PR a marketingovej komunikácie McDonald’s pre ČR a SR Zuzana Svobodová.

Okrem McMuffinu má McDonald's vo svojej raňajkovej ponuke miešané vajíčka, toasty alebo bagety či sladkú alternatívu v podobe croissantov s džemom alebo Nutellou.

Raňajkové menu v Bratislave predstavil v úvode roka aj slovenský fastfoodový projekt Regal Burger, ktorý zároveň oznámil expanziu. Viac informácií

„Koncept raňajok na slovenskom trhu stále rastie. V porovnaní s inými európskymi krajinami patrí Slovensko medzi krajiny, kde sú raňajky mimoriadne obľúbené,“ dodáva Z. Svobodová.

Kampaň pre raňajkové menu pochádza zo zahraničia, na slovenské a české pomery ju adaptovala agentúra DDB. Slovenská gentúra Wiktor Leo Burnett, ktorá vytvorila veľkú kampaň BigMac Theory špeciálne pre slovenský trh, sa na tejto kampani nepodieľala.

Popri „raňajkovej“ kampani promuje fastfoodový reťazec cez OOH nosiče či online tradične aj svoju špeciálnu ponuku - tou je v tomto období vlajkový sendvič Big Mac vo zväčšenej Grand verzii. Zároveň realizuje McDonald's cross promo so značkou žuvačiek Orbit - pri kúpe veľkého balenia získavajú zákazníci zľavu na Big Mac, naopak pri nákupe v reštauráciách dostanú k objednávke zdarma žuvačky.  

Mediálny mix kampane zahŕňa okrem televízneho spotu POP a digital. Cieľovou skupinou sú okrem mužov aj pracujúci dospelí ako takí, ale aj spotrebitelia, ktorí na raňajky obľubujú vajíčka.