Komunikáciu podporila spoločnosť headlinom „Keď cítite podporu, dokážete všetko na svete“. V rovnakom posolstve sa nesie aj televízny spot, v ktorom McDonald’s predstavil ľudí vo viacerých situáciách – otec podporuje svoju malú dcérku, ktorá sa učí korčuľovať, mladému huslistovi fandia jeho spolužiaci a pri mužovi v nemocnici stoja jeho priatelia a rodina.
V závere sa dej spotu presunie na zimný štadión, do prostredia, kde to hýri fanúšikmi a hokejovými talentmi.
Voice-over divákov upozorní, že hráčov môžu podporiť na webe www.srdcomspolu.sk, kde im môžu zanechať odkaz.
„Kampaň je začiatkom platformy ‚srdcomspolu‘, ktorú budeme využívať aj v budúcnosti pri podobných projektoch. Všetky odkazy, ktoré nám v súčasnosti chodia, doručíme hráčom priamo do kabíny,“ uviedla pre Mediálne.sk riaditeľka PR a komunikácie spoločnosti McDonald’s pre ČR a SR Zuzana Svobodová.
Lokálny spot pripravila pre spoločnosť McDonald’s reklamná agentúra DDB, režíroval ho André Stringer. Okrem televízie je kampaň nasadená v online prostredí zahŕňajúcom sociálnu sieť Facebook a priamo v reštauráciách. Doplnená je aj o promotion – za každé veľké McMenu zákazník získa hraciu kartu, prostredníctvom ktorej hneď zistí, či niečo vyhral.
„Na karte je uvedený originálny kód, ktorý zákazníci registrujú na stránke www.srdcomspolu.sk. Na stránke je uverejnená súťažná otázka, pričom najpresnejšie odpovede následne vyhrávajú vecné ceny od vstupeniek na MS v hokeji, cez plyšákov Boba a Bobka, dresy a tablety,“ uzatvára.
Postavičky Bob a Bobek sú oficiálnymi maskotmi tohtoročného hokejového šampionátu, organizátori si licenciu na ich využitie vybavili v Českej televízii.