Hlavným cieľom je podľa spoločnosti modernizácia služieb McDonald’s a postupné zavedenie vernostného programu pre zákazníkov.

„Zákazníci si mohli doposiaľ zakúpiť darčekové šeky v papierovej podobe, ktoré postupne v ponuke nebudú. Nové darčekové karty sa dajú dobíjať a tým pádom používať opakovane,“ uviedla pre Mediálne.sk riaditeľka PR a komunikácie McDonald’s ČR/SR Zuzana Svobodová.

Okrem zliav, ktoré môžu zákazníci na kartu získavať, slúži ako prostriedok na platenie. Kartu je možné opakovane dobíjať. Minimálna čiastka dobitia karty je 8 eur, maximálna 160 eur.

McDonald’s rozbieha na Slovensku vernostný program

„Výhodou je to, že zákazník nemusí mať pri sebe hotovosť. Čiastky z karty je možné čerpať postupne pri viacerých nákupoch, bez stanovenia minimálnej sumy za nákup. Kartu je tiež možné opakovane dobíjať, čo ocenia napríklad rodičia, ak takúto kartu darujú svojmu dieťaťu, vedia mu na nej vyčleniť mesačný kredit a pravidelne ho dobíjať podľa záujmu,“ vysvetľuje.

Darčekové karty sú dostupné vo viacerých dizajnoch – využívajú známe internetové skratky, ktoré si reťazec prispôsobil na „gastro“ tému. V prípade, že si majiteľ svoju kartu zaregistruje na webe giftcard.mcdonalds.sk, z darčekovej sa stáva zákaznícka karta.

McDonald’s v rámci osláv 20. výročia pôsobenia na slovenskom trhu ponúkal aj špeciálne narodeninové kupóny na zľavu v papierovej verzii. Priniesol tiež špeciálny burger Maestro Oštiepok. Viac informácií.