Receptúru od zákazníka zaradili vybrané predajne českého a slovenského McDonald's do svojho menu v septembri minulého roka. Teraz sa v internej kampani rozhodlo o najlepšom burgri, ktorého zloženie vymyslí zamestnanec reťazca.

Víťazom súťaže sa stal Safwat Ahmed, ktorý pracuje v bratislavskej pobočke v nákupnom centre Avion a prezývajú ho Safi. Síce je pôvodom Egypťan, chute Slovákov a Čechov ale odhadol lepšie ako ich krajania.

Ako sa už v súťaži stalo zvykom, novinky, ktoré sú v tomto prípade dve, budú pomenované po víťazovi – Safi Cheese a Safi Chicken. Predošlých víťazov poznali zákazníci reťazca ako Luky Cheese a Luky Chicken, momentálne už z menu vypadli.

„Prvá súťaž Burger Master bola určená širokej verejnosti. V jej druhom pokračovaní sme chceli ponúknuť príležitosť aj našim zamestnancom, pretože pripravujú burgre dennodenne a najlepšie vedia, aké kombinácie fungujú,“ spresňuje podmienky súťaže Zuzana Svobodová, riaditeľka oddelenia PR a komunikácie pre Českú republiku a Slovensko spoločnosti McDonald’s.

McDonald's pridal u nás do menu dva nové burgre

Zdroj: McDonald's

Predsedom poroty bol šéfkuchár Pavol Býček, ktorý viedol kuchyňu michelinskej reštaurácie hotela Alcron v Prahe a dnes vlastní reštauráciu rovnako v českej metropole.

Šiestich finalistov z radov zamestnancov spoločnosti najskôr čakal jednodňového tréning varenia pod jeho vedením. Nasledovalo finále, z ktorého vzišiel víťaz.

McDonald's pridal u nás do menu dva nové burgre

Safi Cheese – jeden z víťazných burgrov v súťaži Burger Master 2.0 Zdroj: McDonald's

Novinky Safi Cheese a Safi Chicken budú v ponuke od 4. februára do 1. septembra vo všetkých reštauráciách McDonald's na Slovensku a v Česku. Reťazec tradične aktivitu využíva na širšiu kampaň, na Slovensku do nej zapojil napríklad youtubera GoGa a ďalších influencerov. S viacerými z nich pritom spolupracuje značka dlhodobo.