BagTray, ako ho oficiálne nazvala spoločnosť, vyvinul McDonald’s v Maďarsku v spolupráci s reklamnou agentúrou DDB Budapešť.

Oproti klasickému vrecku, v ktorom musia spotrebitelia svoje jedlo mnohokrát doslova hľadať, sa líši pevnejšou spodnou časťou ako v minulosti. Vrecko je vyrobené z vystuženej lepenky a vďaka perforovanej časti je možné odpojiť jeho vrchnú časť. Vrecko tak môže následne slúžiť aj ako tácka na jednoduchšiu manipuláciu na cestách, v prírode či na pikniku.

Podľa servera Popsop.com zatiaľ nie je isté, či sa produkt dostane okrem Maďarska aj na ďalšie svetové trhy, kde McDonald’s prevádzkuje svoje reštaurácie.

Spoločnosť v priebehu tohto týždňa verejnosti predstavila svoje zámery na najbližšie obdobie. Plánuje znížiť náklady, priviesť späť zákazníkov a premeniť sieť reštaurácií s rýchlym občerstvením na moderného a progresívneho predajcu sendvičov. Viac informácií.