Uvedeniu novinky predchádzal teasing na Facebooku, kde značka od používateľov vyzvedala, aká surovina bude súčasťou najnovšej slovenskej teórie. V ponuke bol kôpor, korbáčik, oštiepok a bryndza.
Zdroj: Facebook.com
Odhalenie prinieslo nový burger s oštiepkom, ktorý McDonald’s nazýva Maestro Oštiepok. Reťazec ho poskladal z hovädzieho mäsa, údeného oštiepku, slaniny, paradajky, šalátu Batavia, červenej cibule a majonézy. Na českom trhu McDonald’s uviedol podobný burger Maestro Bohemia, v ktorom je namiesto oštiepku ementál.
Zdroj: Facebook.com
Spotrebitelia si môžu v rámci menu k burgeru okrem klasických hranolčekov vybrať alternatívu farmárskych. V rámci špeciálnej ponuky sú pre slovenský trh v predaji údené oštiepky.
Reťazec zároveň svojich nadšencov vyzýva, aby svoje nové teórie, ktoré nadobudnú s novým burgrom, opäť zdieľali na microsite www.bigmactheory.sk.
Nejde o prvú novinku, ktorú reťazec ponúkal špeciálne pre slovenský a český trh. V minulosti mal v ponuke McSyr a v ČR McSmažák. Viac informácií.
Kampaň BigMac Theory je prvou veľkou kampaňou z dielne slovenskej reklamnej agentúry Wiktor Leo Burnett. Viac informácií.
Vyslovene lokálne produkty ponúka reťazec v mnohých krajinách, napríklad aj v Maďarsku, kde mal v ponuke už hamburgery s klobásou, salámou či čalamádou.
Mediálne.sk zisťuje ďalšie informácie o uvedení novinky.