Pôvodnú reštauráciu v americkom v St. Josephe zbúrali. Na pozemku teraz vzniká úplne nová stavba, ktorá zhltne skoro 1,6 milióna dolárov, uvádza Newspressnow.com. Za zmenou stojí lokálny franšízant Chris Habiger, ktorý je vlastníkom licencie.
Odlišností oproti klasickým prevádzkam bude viacero na čele s menu – McDonald’s mieni v tejto prevádzke ponúknuť úplnú novinku - „nekonečné“ hranolčeky, teda all-you-can-eat variant bez obmedzia v rámci porcie. Dezerty a sendviče si zákazníci zároveň budú môcť prispôsobiť podľa vlastných chutí, čo otvára množstvo nových kombinácií.
Zdroj: Facebook St. Joe McDonald's
O priestore hovorí majiteľ ako o reštaurácii budúcnosti. Otvorenie plánuje na júl tohto roku. Novinkou oproti ostatným reštauráciám fastfoodu bude aj „table“ servis, jedlo si teda zákazníci objednajú a obsluha im ho prinesie priamo k stolu. Samozrejmosťou budú aj objednávky prostredníctvom digitálnych kioskov, ktoré už McDonald’s prevádzkuje vo viacerých krajinách.
Zmenený interiér prinesie okrem klasických stoličiek viac gaučov a kresiel, uvádza Business Insider. Pribudne samostatná párty miestnosť, ktorú si zákazníci budú môcť prenajať vrátane vlastnej obsluhy.
Zdroj: Facebook St. Joe McDonald's
Rodičov s deťmi sa reštaurácia pokúsi osloviť prostredníctvom celodenných aktivít, akými je napríklad čítanie pre deti. K výraznej zmene príde aj v priestoroch určených deťom, ktoré sa rozšíria a prinesú modernejšie hry. Interaktívna prevádzka bude zahŕňať svetelné stoly a videohry v rámci nich.
Zdroj: Facebook St. Joe McDonald's
McDonald’s sa snaží premeniť na moderného a progresívneho predajcu sendvičov dlhodobo. Už v minulosti oznámil, že plánuje znížiť náklady a priviesť späť zákazníkov, ktorých v minulosti stratil.
Koncom marca minulého roka prišiel reťazec s podobnými novinkami aj vo svete, roznášanie jedál k stolu ponúka napríklad v Nemecku, pričom objednávku si môžu zákazníci urobiť pri pulte, v digitálnom kiosku alebo u čašníka s tabletom.
Zdroj: Facebook St. Joe McDonald's
Menu zjednodušoval reťazec na všetkých trhoch. Smerom k zdravšej výžive sa ostro vydal napríklad v Hongkongu, kde zaviedol šalátové bary.
Celkový koncept predajní chce reťazec upravovať aj na slovenskom a českom trhu. Do prevádzok majú pribudnúť samoobslužné kiosky a nové kuchyne.