Spoločnosť McDonald’s oznámila, že prichádza s novým menu ,,J Balvin Meal", vytvoreným reggaetonovým umelcom J Balvinom. Spevák tak nahradí rapera Travisa Scotta, ktorý mal svoje menu v reštauráciách po celých USA predchádzajúci mesiac. Ten bol vôbec prvou celebritou po Michaelovi Jordanovi od roku 1992, ktorý dostal možnosť zostaviť si menu pod svojím menom.

Cieľom je osloviť mládež

Menu Travisa Scotta bolo také populárne, že niektorým reštauráciám došli ingrediencie na jeho prípravu. Ako uvádza portál businessinsider.com, spolupráca s Travisom Scottom pomohla McDonald's spojiť najmä so zákazníkmi vo veku od 11 do 24 rokov, čo je skupina, ktorú fastfoodový reťazec za posledné dve desaťročia oslovoval veľmi ťažko.

Riaditeľka McDonald's v USA Morgan Flatleyová sa pre portál vyjadrila, že spoločnosť rýchleho občerstvenia si potrebuje udržať generáciu Z, čomu pomáha spolupráca s hviezdami ako Scott. Podľa Flatleyovej sú ľudia do 34 rokov „pre značky čoraz náročnejšie“.

Spoločnosť tak stavila na J Balvina, ktorý nedávno získal 13 nominácií na Latin Grammys 2020, z toho dve za album roka a dve za nahrávku roka. Podľa CNN je J Balvin v súčasnosti tretím najviac streamovaným umelcom na svete na platforme Spotify s 56 miliónmi poslucháčov mesačne.

Hranolčeky aj zmrzlina

„Počas svojich koncertných turné bol vždy pravidelným hosťom v reštauráciách McDonald’s. Teraz sme nadšení, že môžeme do jeho jedálnička po celých Spojených štátoch priniesť jeho objednávku,“ vyjadrila sa na hlavnej stránke spoločnosti Morgan Flatleyová.

Jeho menu v McDonald's bude pozostávať z Big Macu, hranolčekov s kečupom a zmrzliny Oreo McFlurry. „J Balvin Meal“ bude k dispozícií od 1. novembra v amerických prevádzkach. V rámci spolupráce dostanú pracovníci reťazca rýchleho občerstvenia tričká na mieru, ktoré navrhol sám Balvin.

Ako informoval portál USA Today, Balvin sa k spolupráci vyjadril: ,,Ako dlhoročný fanúšik spoločnosti sa teším, že sa môžem pridať k užšiemu zoznamu globálnych ikon, ktoré si na svoju počesť mohli pomenovať menu.”