Reklama na McDrive sa začína záberom dievčaťa, ktoré sleduje cestu zo zadného sedadla auta. Vo vedľajšom vozidle zbadá rovesníka, ktorému zakýva.
Príjemná neverbálna komunikácia sa však zrazu zmení a chlapec začne predvádzať nie celkom slušné grimasy. Kým on vyplazuje jazyk či oblizuje sklo, dievča len mlčky sedí. Už vtedy sa zdá, že má v rukáve poriadny „tromf“.
McDonald's v novej kampani poukazuje na to, že jeho McDrive má byť vrcholom cesty a vytúžený cieľ pre každé dieťa. Návštevu tejto služby prirovnáva k vykúpeniu z dlhej trasy.
Reklama, ktorá oslavuje výročie vzniku McDrive, bude nasadená v kinách, televízii a na YouTube. Dielo agentúry Leo Think Tank produkovala spoločnosť Tony Petersen Film.
Ako píše nemecký portál Horizont, podobný námet už McDonald's vo svojej reklame v minulosti použil. V 90. rokoch stavil na zápchu, v ktorej stál nekonečný rad vozidiel. Aj tu sa predstavil neposlušný chlapec, ktorého v tomto prípade dostal do úzkych vodič vedľajšieho auta. Ako inak – legendárnymi hranolčekmi.