Svojich siedmich dizajnérov z agentúr Leo Burnett Nemecko, TBWA US, DDB Honk Kong, Creata Austrália, Boxer UK, Landini Austrália a Forpeople UK značka poslala inšpirovať sa do londýnskej hipsterskej štvrti Shoreditch, známej ako miesto so zmyslom pre dizajn.
Nové obaly sa vyznačujú tučným farebným písmom, žltým „M" logom nazývaným Golden Arches a notoricky známym sloganom „I’m lovin‘ it“. Žiadny Ronald McDonald, kreslené poháre, QR kódy, nutričné hodnoty alebo obrázky burgerov.
„Nové obaly vyzerajú naozaj moderne a cítiť z nich progres. Je ťažké povedať, kto za nimi stojí, lebo všetci priložili ruku k dielu,“ uvádza na serveri AdAge.com senior director-global brand development spoločnosti McDonald’s Matt Biespiel.
Nové obaly sa začínajú postupne objavovať na americkom trhu, postupne by sa mali dostať do celého sveta. Je pre ne typická oranžová, fialová, modrá, ružová a tiež korporátna červená so žltou.
Po poslednom redizajne, ktorý spoločnosť uskutočnila v roku 2013, predstavil McDonald's nové obaly, ktoré mali jednoduchší a čistejší vzhľad.