Reklama mala priemiéru v nedeľu, reťazec ju uviedol na americkom trhu. Cieľom je posilniť značku a notoricky známy claim „I'm lovin' it“.
Diváci mohli televízny spot vidieť počas ostro sledovaného odovzdávania cien Zlatý glóbus aj cez prenos z amerického futbalu NFL.
Vlna kritiky sa zdvihla najmä na sociálnej sieti Twitter, kde diskutéri reklame vyčítali, že je cynická, vulgárna či zahanbujúca alebo dokonca, že značka manipuluje s ľuďmi.
„McDonald's sa prezentuje ako spoločnosť šíriaca láskavosť? Začnite platiť svojim zamestnancom niečo, z čoho sa dá vyžiť,“ osočil sa jeden z kritikov, ktorého príspevok bol retweetnutý viac ako 80 ďalšími používateľmi.
V televíznom spote McDonald's ukázal niekoľko odkazov, ktoré zverejňuje na tabuliach pri cestách pod svojím logom. V krátkych odkazoch sa zvykne obracať na komunitu lokálnych zákazníkov - verným napríklad gratuluje k narodeninám. Alebo upozorňuje na významné udalosti či tragédie - podporu vyjadril reťazec samostatnou tabuľkou napríklad po útoku na bostonskom maratóne.
V spote je zahrnutý aj pohľad na rozbité logo firmy v jednej z prevádzok na Floride, ktoré zničil hurikán. Na tabuľke vtedy svietilo len stručné „Open“, k čomu McDonalds poznamenal, že sa snažil mať otvorené napriek ťažkým časom. Spot sprevádza dojemná skladba Carry On skupiny Fun, ktorú prespieval detský zbor.
Dôvodom, prečo diskutérov začala reklama zaujímať, mohla byť okrem iného skutočnosť, že značka sa tentoraz nezamerala v kampani na svoje produkty, ale práve na tabule, prostredníctvom ktorých odovzdávala počas niekoľkých rokov viaceré posolstvá. Ako uvádza na serveri YouTube.com, šíriť chela lásku, nádej či rešpekt naprieč celou krajinou. To sa mnohým zdá cynické.
Podľa servera Adweek.com sa kampaň stretla aj s pozítivnymi ohlasmi. Niekoľko používateľov označilo kampaň za fantastickú.