Pôžičku komunikuje mBank s claimom „Vaša prvá pôžička bez úrokov nič neskrýva“. Maximálne si od banky možno požičať 1 500 eur, splatnosť je 12 mesiacov s RPMN 3,81 percenta.

„Kreatíva pracuje s maximálne jednoduchým oznámením. Požičajte si 1 500 eur a zaplatíte navyše maximálne 30 eur, ako jednorazový poplatok. Vizuál odkazuje na webové stránky banky, kde sa môžu ľudia sami presvedčiť o tom, aká je ponuka mBank prehľadná a výhodná,“ vysvetľuje Kristina Lenkova, riaditeľka marketingu mBank pre Slovensko a Českú republiku.

V televíznom spote sa klient prichádza do fiktívnej TBD banky informovať, či dostane spotrebný úver s nulovým úrokom, pracovníčka ho odbije s tým, že nič také neexistuje a vie to aj malé dieťa. Zákazník preto odchádza do mBank.

Reklamu pripravila agentúra Havas Worldwide Prague. Na slovenskom trhu bude primárne nasadená v skupine Markíza. V Česku ju budú vysielať Nova aj Prima.

V online využije mBank PPC, statické a dynamické bannery. Mix doplní direct mailing, spoty v rádiách obchodných centier, POS materiály na pobočkách banky a komunikácia na sociálnych sieťach spolu s PR nástrojmi.

mBank spúšťa novú kampaň, promuje pôžičku s nulovým úrokom

mBank - vizuál k mPôžičke Plus Zdroj: PR Clinic

Mediálne plánovanie na Slovensku zabezpečila agentúra Starmedia, v Česku ho mala na starosti Starcom MediaVest Group Praha.