„Celá komunikácia má osloviť potenciálnych nových zákazníkov, pre ktorých je moderný prístup k internet bankingu atraktívny,“ vysvetľuje senior marketing specialist mBank Ondrej Šupa.

Súčasťou kampane je televízny spot, v ktorom mladý muž rozpráva príbeh o tom, že ľudia by sa vo svojom internet bankingu mali cítiť ako doma. Divákov prevedie izbami vo svojom dome – „Sem chodím, keď chcem vedieť, za čo najviac míňam. Tu si s priateľmi vyrovnávam účty,“ rozpráva hlavný hrdina. Voice-over v závere spotu tiež prízvukuje, aby ľudia zamávali svojej banke.

„Spot má za úlohu priblížiť pocit z používania nového internet bankingu a to netechnickou, ľudskou rečou,“ dodal O. Šupa.

Kampaň pochádza z dielne reklamnej agentúry Yashica, myšlienka televízneho spotu vznikla v spolupráci s agentúrou Mustard, na jej realizácii sa podieľala produkčná spoločnosť Filmservis.

Banka v týchto dňoch spustila aj akvizičné aktivity - pri založení konta mBank láka na 40 eur bonus. Tie sa dajú získať, ak si klient založí konto (10 eur), nechá zaslať dva mesiace po sebe na účet minimálne 350 eur (15 eur) a do dvanástich mesiacov si vyberie nejaký úverový produkt (15 eur). 

V priebehu týchto dní spustila novú kampaň aj konkurenčná banka Zuno, ktorá opustila „retro“ koncept. Najnovšie prostredníctvom nej komunikuje úverové produkty.