Na oboch trhoch nasadila mBank rovnaký spot, v slovenskej verzii česky hovoriaci pár predabovali, známemu režisérovi ostal autentický hlas s nevyhnutným prekladom v titulkoch.

V spote prebieha konverzácia dvoch kamarátov v električke, ktorú následne glosuje „spolucestujúci“ režisér začítaný do novín.

„Mňa banka nebude okrádať. Ani trošku,“ tvrdí jeden z kamarátov. „Si piš. Ja bych se taky nenechal,“ pohotovo reaguje Z. Troška.

Polminútovú reklamu pre mBank režíroval Štěpán Filip Vodrážka. Nasadená bude do konca mája vo vysielaní staníc Markízy, ako aj na TV Joj. Kampaň bude pokračovať aj v júni, keď mBank nasadí ďalší spot.

Kampaňou chce online banka podporiť svoj spotrebiteľský úver mPôžička, pričom v komunikácii zdôrazňuje benefity svojho produktu. Banka tvrdí, že ponúka výhodné pôžičky a prípadne výhodnejšiu ponuku konkurencie dorovná.

Zjednocujúcim prvkom celej kampane je pritakanie „ani trošku“. Súčasťou marketingových aktivít je aj vonkajšia podpora v podobe bilbordov a citylightov.

Ide o prvú ideu, ktoré pre mBank realizovala nová reklamná agentúra JTW. Česká agentúra zastrešuje kreatívu od apríla, banka si ju vybrala v tendri.