Hlavným motívom piatich spotov je jednoduchosť, ktorá má znázorňovať takzvané jednoduché riešenia v oblasti osobných financií. Predstavujú hlavné funkcie novej aplikácie, ktorú banka pre svojich klientov pripravila pri príležitosti 10. narodenín.
Tvárou prvej kampane v tomto roku sa stal „trápnokúzelník“ Richard Nedvěd, ktorého verejnosť pozná z televíznej šou Česko Slovensko má talent.
Spolu s ním sa v kampani objavila aj jeho partnerka, ktorá mu ukazuje jednoduché riešenia zhmotnené v aplikácii mBank. Práve ona má byť stelesnením človeka, pre ktorého je dôležité mať svoju banku vždy nablízku.
Banka v kampani od reklamnej agentúry Havas Worldwide Prague využíva claim „mBank máte vždy jednoducho pri sebe“.
„Mobilná aplikácia mBank zákazníkom ušetrí veľa času. Vďaka tomu som sa mohol plne sústrediť na rozvíjanie komických situácií medzi dvojicou kúzelníka Richarda a jeho partnerky Veroniky. Spolu s copywriterom Havasu Zdenkom Buchtelom sme viackrát prepisovali scenáre, až kým sme si neboli istí, že sú naozaj vtipné a že v nich herci dostanú priestor predviesť svoj osobitý humor,“ dodal režisér spotov Jan Chramosta.
mBank súbežne s kampaňou spúšťa aj akvizičnú promo akciu. Klientom, ktorí prejdú k mBank a začnú aktívne využívať účet mKonto, dá banka odmenu vo výške 20 € priamo na účet. Mediálne plánovanie kampane mala na starosti agentúra Starmedia.
Zdroj: mBank