Chce to odhodlanie, veľkú silu, vykročiť s dôverou vpred a bojovať, vymenúva Dôvera v spote kroky za zdravím.

V spote účinkuje chlapec so zdravotnými ťažkosťami. Na ceste ho motivuje silná osobnosť – práve slovenský olympionik a najlepší športovec minulého roka Matej Tóth.

„Na konci bude iba jeden víťaz a my sme sa rozhodli neprehrať,“ hovoria v reklame spoločne obaja účinkujúci. Televízny spot odkazuje na špecializovanú stránku bojovnicizazdravie.sk, kde pacienti nájdu podrobnejšie informácie o možnostiach grantového programu.

Koncept Bojovníci za zdravie spustila Dôvera už vlani, keď nasadila takisto rozsiahlu kampaň vrátane 45-sekundového TV spotu.

Aj tento rok vyzýva poistovňa ľudí so zdravotnými problémami, aby sa zapojili do grantového programu. Počas minuloročného pilotného ročníka Dôvera podporila takmer 250 detí a dospelých sumou vyše 300-tisíc eur. 

„Cením si grantový program Dôvery, lebo sám viem, že bez podpory svojich najbližších a pomoci obetavých ľudí, aj najtvrdší bojovník ťahá za kratší koniec,“ vyjadril sa M. Tóth, ktorý sa aktuálne objavuje aj v kampaniach O2, podporil aj Ligu proti rakovine a vlani účinkoval tiež v spote pre automobilovú značku Kia.

Aktuálna kampaň Dôvery, ktorú realizuje agentúra Apple Pie, je od apríla nasadená do televízie, v online a v OOH prostredníctvom bigboardov. Žiadosti o grant môžu poistenci Dôvery predkladať do 4. mája.

V minulom ročníku ho pacienti využili najmä na rehabilitácie v špecializovaných zariadeniach, nákup zdravotných pomôcok a liekov či na rôzne terapie a zákroky. Ide o výkony, ktoré si poistenci doplácajú alebo hradia v plnej výške.

„Cieľom kampane je vyzvať ľudí so zdravotným problémom, na ktorý bežné zdravotné poistenie nestačí, aby sa zapojili do ďalšieho kola grantového programu Bojovníci za zdravie. V tomto duchu sa nesie aj posolstvo kampane,“ uviedol pre Mediálne.sk PR špecialista Dôvery Matej Štepianský. 

Poznámka: Poisťovňa Dôvera patrí rovnako ako vydavateľ Mediálne.sk News and Media Holding do portfólia skupiny Penta.