Markíza spustila ďalšiu fázu kampane k Česko Slovenskej SuperStar. Pozrite si ju
Televízia Markíza odštartovala 15. augusta 2009 ďalšiu fázu kampane k ťažiskovému jesennému projektu Česko Slovenská SuperStar, v ktorej predstavuje porotcov - Paľa Haberu, Daru Rolins, Ondřeja Hejmu a Martu Jandovú.

V self-promo blokoch televízneho lídra sa po 10-sekundových začali objavovať dlhšie 30-sekundové verzie spotov. Jednotliví porotcovia v nich už aj prehovoria k televíznym divákom.

"Neviem sa dočkať, kedy budem môcť rozhodovať o osude najlepších z najhorších a najhorších z najlepších,"
tvrdí Paľo Habera, ktorý "hovorí k hviezdam hromovým hlasom". "Niektorí sú takí chutnučkí, že sa im nedá odolať. Sú sladkí, zlatí, proste na zjedenie. Ale to väčšinou nestačí," pokračuje Dara Rolins, ktorá "hovorí k hviezdam medovým hlasom".

Kratšie verzie upútaviek s porotcami Česko Slovenskej SuperStar



"Zažil a počul som toho už veľa. Naozaj veľa. Ale teraz mám pocit, že sa na to musím patrične pripraviť. Rozoznať ten správny tón," povie český porotca Ondřej Hejma, ktorý "hovorí k hviezdam drsným hlasom". "Je tak ľahké ľahnúť popolom. Len tak pohorieť. Je však ťažké objaviť oheň, ktorý by dokázal rozpáliť celý svet," vysloví sa druhá zástupkyňa českej strany Marta Jandová, ktorá "hovorí k hviezdam plamenným hlasom".

"V tejto fáze kampane komunikujeme Česko Slovenskú SuperStar prostredníctvom televíznych upútaviek, printovej inzercie a spotov v rádiách," povedala pre Mediálne.sk PR manažérka Markízy Miroslava Labašová. Inzeráty v tlači už propagujú aj deň nasadenia formátu na obrazovky - 6. september 2009.

Kampaň k spoločnému projektu so sesterskou Novou vznikla pod vedením televízie Markíza v spolupráci s produkčnou spoločnosťou Oreo a reklamnou agentúrou Creative Department.

Dlhšie verzie upútaviek s porotcami Česko Slovenskej SuperStar

 

V úvodnej fáze kampane sa televízie zameriavali najmä na nábor súťažiacich do projektu, neskôr predstavili aj jeho moderátorov Adelu Banášovú a Leoša Mareša. V jednom zo spotov si v duchu hlavného hesla navzájom vymenili svoje rodné jazyky.

Markíza spustila ďalšiu fázu kampane k Česko Slovenskej SuperStar. Pozrite si ju
Štvrtá slovenská, štvrtá česká a prvá "Česko Slovenská" Superstar sa rozbehne o dva týždne, v nedeľu 6. septembra. Kompletný harmonogram súťaže.

Najväčšia šou na slovenskom aj českom televíznom trhu v prvej polovici sezóny 2009 / 2010 zaberie aj pondelkové a neskôr sobotné prime-timy. Markíza a čiastočne aj Nova to tak robili aj v predchádzajúcich dieloch. Viac informácií.

Vizuál printovej inzercie na Česko Slovenskú SuperStar
Viac obrázkov v galérii.

Markíza spustila ďalšiu fázu kampane k Česko Slovenskej SuperStar. Pozrite si ju