Televízia Markíza pomáha divákom, ktorí majú problémy s naladením jej novej mužskej stanice Dajto.
Terajšie kanály mediálnej skupiny CME na Slovensku už niekoľko dní vysielajú spot, v ktorom upozorňujú na možnosť získať informácie prostredníctvom telefonickej infolinky alebo návštevy oficiálneho webu.
V závere spotu Markíza uvádza zoznam najväčších šíriteľov retransmisie, s ktorými už má podpísanú zmluvu o distribúcii signálu Dajto: UPC Brodaband Slovakia, Skylink, Telekom, Orange Slovensko, Digi Slovakia, Satro a Slovanet.
Prostredníctvom upútavky tiež láka na vôbec prvý premiérový titul novej televízie, ktorým bude akčný seriál Bionic Woman. Vzniklo z neho iba osem dielov, keďže americká stanica NBC ho z dôvodu neuspokojivej sledovanosti zrušila.
Okrem on-air kampane, webu a sociálnych sietí propaguje Markíza štart Dajto aj printovou inzerciou, v pondelok si reklamu zadala iba do bulvárneho denníka Plus jeden deň vydavateľstva Spoločnosť 7 Plus. Na Facebooku tiež spustila súťaž o tričká a odznaky s logom Dajto pre najrýchlejších používateľov, ktorí v uliciach miest odfotia obrandovaný kamión.
Zdroj: TV Markíza
Historicky prvým odvysielaným programom Dajto sa o 19:50 stane dobrodružný film Godzilla z roku 1998. Programová štruktúra stanice bude postavená na filmoch, seriáloch, dokumentoch a športe. Z vlastnej tvorby ponúkne Sexy šport s vyzliekajúcimi sa moderátorkami a audiotexovú Sexy výhru.