Markíza intenzívne využíva cross-promo na podporu TV Doma. Pozrite sa ako
Markíza intenzívne využíva svoj hlavný kanál na propagáciu ženskej televízie Doma. V prvých dňoch existencie ju podporuje niekoľkými spôsobmi.

Ku klasickému prehľadu trojice večerných programov na Markíze pribudol po krátkom predele aj prehľad programov na Doma, avšak vo svojej charakteristickej ružovej grafike.



Markíza vysiela aj klasické upútavky na programy svojej čerstvej sestry. Ukončené sú krátkym spotom, v ktorom sa kamera oddiali od loga stanice a zaberie ženu sledujúcu v obývačke televíziu. Žena sa otočí do záberu a povie: "To najlepšie nájdete vždy doma." Obraz sa následne vráti späť na logo a hlas pod obrazom dodá: "S vašou televíziou Doma."




V self-promo blokoch Markízy sa objavujú aj skrátené sekvencie z pôvodne 90-sekundového promo spotu na Doma, ktorý vysielala pred jej štartom. Na ich konci sa objaví logo Doma s textom "Tvoja nová televízia" a výzvou "Sledujte!".



Intenzívna kampaň na novú stanicu Doma sa valí nielen z televízie, ale aj z tlače či outdooru. Viac o kampani a ukážky.

Doma spustila vysielanie v pondelok 31. augusta 2009 o 9:00 ráno. V prvom týždni existencie dosahuje celodenné trhové podiely od 1,4 do 1,8 percenta. Viac informácií.