Šéfom marketingu po zlúčení spoločností Slovak Telekom a jeho dcérou T-Mobile Slovensko bude súčasný generálny riaditeľ T-Mobilu Milan Vašina. Telekomunikačné spoločnosti sa právne a organizačne zlúčia od 1. júla 2010. Na termíne fúzie sa predstavenstvá oboch firiem dohodli včera 11. febrára, informuje agentúra SITA.
Vašina bude v integrovanej spoločnosti Slovak Telekom výkonný riaditeľ pre marketing, predaj a služby zákazníkom. Šéfom marketingu v T-Mobile bol dosiaľ Dušan Švalek, v Slovak Telekome ho mal na starosti Rüdiger J. Schulz, ktorý zodpovedal aj za obchod a technológie. Po zlúčení bude mať na starosti oblasť sietí a IT.
Generálnym riaditeľom tunajšej pobočky Deutsche Telekom Group bude po zlúčení dvoch slovenských firiem doterajší prezident Slovak Telekomu Miroslav Majoroš. Napriek fúzii telekomunikačná firma udrží pri živote oba obchodné názvy T-Mobile a T-Com.
Začiatkom februára už došlo k zlúčeniu sekcie pre korporátnu komunikáciu. Vedúcim odboru externej komunikácie a hovorcom Slovak Telekomu sa stal doterajší hovorca T-Mobilu Andrej Gargulák. Internej komunikácii šéfuje Iveta Ištoková, CR manažérkou je Simona Sýkorová. Sekciu korporátnej komunikácie pre Slovak Telekom bude viesť Ján Kondáš, ktorý rovnakú sekciu viedol v samostatnom Slovak Telekome aj dosiaľ.