Mark BBDO: S Esetom budeme uvažovať o medzinárodnej Effie

"Zabojovali sme proti globálnym hráčom v oblasti bezpečnosti IT a oplatilo sa," hovorí agentúra Mark BBDO o úspechu na tohtoročnej Effie Slovakia. V súťaži o najefektívnejšiu slovenskú reklamnú komunkáciu získala s kampaňou pre firmu Eset bronzové ocenenie.

Printová, televízna a outdoorová kampaň uvádzala na na trh nové bezpečnostné riešenie Eset Smart Security. "Zo strany klienta to bol pomerne riskantný krok - upustiť od používania roky zavedenej značky NOD32 a uprednostniť nový názov," myslí si Jana Hajdu z Mark BBDO Bratislava.

Zabojovali sme proti globálnym hráčom v oblasti bezpečnosti IT a oplatilo sa.

"Zvolili sme ale vhodnú stratégiu, a tá priniesla výrazne pozítívne výsledky," odôvodňuje úspech na Effie. Argumentuje analýzami trhu, segmentu a cieľovej skupiny. "Snažíme sa o ne vždy, keď to čas a rozpočet klienta dovolia."

Ocenená práca pre Eset prebiehala na Slovensku aj v zahraničí, dokopy zahŕňa 160 krajín. "Nestáva sa príliš často, že by slovenská reklamná agentúra mala možnosť byť autorom globálnej kampane," hovorí Hajdu. Keďže kampaň vo viacerých krajinách ešte stále prebieha, bolo by podľa nej možné prihlásiť ju po úspechu na Slovensku aj na budúcoročnú medzinárodnú Effie. "Konečné rozhodnutie bude závisieť od výsledkov v daných krajinách," dodala.

Pýtame sa výhercov Effie na víťazné práce

Onedlho Istropolitana D´Arcy a MUW Saatchi & Saatchi

Viac o tohtoročnej Effie: prehľad výsledkov, text Efektívne komunikovali aj Adela a Sajfa