V kampani značka ukazuje verejnosti miesta, ktoré im majú pripomínať raj. S týmto pojmom spája Nestlé komunikáciu tyčinky dlhodobo.

Na YouTube je dostupné video, v ktorom si používatelia môžu sami pohybou myši alebo svojho mobilného telefónu určit, čo by na exotickom mieste chceli vidieť. Video je na portáli nasadené ako reklama - v podobe pre-roll spotu. 

Margot v kampani vyzýva ľudí, aby sa zapojili do súboja o pravý raj a hľadali druhého kandidáta. Značka odkazuje na stránku s názvom „Hľadáme raj, pláž“.

Na Slovensku ponúka používateľom pohľad „z výšky“ napríklad na Vysoké Tatry, Jazero Beňatina, Šútovský vodopád alebo na Štrbské pleso či Jánošíkove diery.

Kampaň je primárne nasadená v digitáli a prebieha aj na vlastnej microsite Česko Slovensko hľadá raj. Značka plánuje inzerovať aj v outdoore na frekventovaných letných miestach v Prahe a v Bratislave.

Kreatívny koncept vytvorila reklamná agentúra Symbio.