Súčasťou kampane je televízny spot, ktorý má v období, keď na Slovensku ani v Českej republike nie je príliš dobré počasie, priniesť ducha exotickej dovolenky. Značka dlhodobo stavia svoju komunikáciu na tom, aby si spotrebitelia spájali exotiku s chuťou tyčinky Margot.

„Naša značka mierne zmenila svoju kreatívnu platformu, čím definuje svoju špecifickú pozíciu v čokoládovom segmente. Po novom prinášame ducha exotickej dovolenky do každodenného života spotrebiteľov. Všetko je však konzistentné s predchádzajúcou komunikáciou, ktorá medzi spotrebiteľmi veľmi dobre fungovala doposiaľ. Koncept ‚exotiky‘ nám dlhodobo funguje,“ vysvetľuje pre Mediálne.sk brand manažér pre značku Margot Radomír Šlechta.

Ako ďalej dodáva, dôvodom zmien komunikácie bola predošlá televízna kampaň. „V súčasnosti strácame relevanciu v skupine mladších ľudí vo veku 25-33 rokov. Z tohto dôvodu sme sa rozhodli realizovať integrovanú kampaň, ktorej súčasťou je aj nový televízny spot. Tyčinka Margot je číslo jedna v kategórii čokoládových tyčiniek v Čechách aj na Slovensku a ako líder musí mať silný share of voice,“ vysvetľuje.

Najsilnejšou cieľovou skupinou značky sú ľudia vo veku nad 40 rokov, ktorí si tento produkt spájajú so zážitkami z detstva. Nestlé však chce byť s Margot relevantnou aj pre mladšiu cieľovú skupinu vo veku 25 – 33 rokov, v ktorej nie je až takou silnou a etablovanou skupinou.

Značka pre spotrebiteľov chystá aj produktovú novinku – v rámci radu Margot Exotic plánuje každých šesť mesiacov uviesť novú exotickú príchuť. Nestlé sľubuje aj ďalšie formátové inovácie, ktoré zatiaľ nekonkretizovalo.

„Spotrebitelia na nové príchute reagujú veľmi pozitívne. Navyše vidíme, že naše novinky radi ochutnajú aj ľudia, ktorí štandardnú Margot nekupujú a tak uvádzame novinku, ktorá osloví aj mladšiu cieľovú skupinu vo veku 25 –33 rokov. Avšak našou prioritou je a vždy bude práve klasická Margot. Novými príchuťami iba inovujeme portfólio a oslovujeme prípadných nových spotrebiteľov,“ dodáva R. Šlechta.

Kampaň je okrem televízie nasadená v online a v mieste predaja. Na jej kreatívnom koncepte pracovala česká agentúra JWT, ktorá sa stará o komunikáciu značky dlhodobo. Produkciu zabezpečila agentúra FilmService.

R. Šlechta nastúpil na pozíciu brand manažéra značky Nestlé v úvode tohto roku. Stratégiu značky Margot nastavil na nasledujúce tri roky a v súvislosti s novou víziou mierne pozmenil kreatívnu platformu, pričom ponechal kľúčové brand cues značky.