Aký to bol rok?
Rok 2010 bol pre nás úspešný v prenastavení našej spoločnosti najmä pre oblasť poradenstva v oblasti komunikácie a marketingu. Pretože nálepka "reklamná agentúra" už nezodpovedá poskytovaným službám a konceptom mnohých slovenských spoločností v oblasti komunikácie a marketingu.
Ktorá udalosť alebo osobnosť minulého roka najviac ovplyvnila brandžu, v ktorej pracujete?
Kríza sa stala pre mňa udalosťou roka. Skloňovaná všetkými vo všetkých podobách a zároveň ako dobrý dôvod na racionálne, ale najmä neracionálne šetrenia v oblasti komunikácie a marketingu. Akosi sa pozabudlo, že komunikácia nie je nepriateľ plýtvania peňazí ale funkčný nástroj. Ja osobne vnímam krízu ako zreálnenie stavu v potrebách klientov v ich obchodnej a marketingovej politike. Ale zároveň ako obrovský priestor v spolupráci klientami, najmä pri tvorbe nových produktov na základe dobrých dát z výskumov, špecializovaných B2B projektov, skutočných PR aktivít a podobne.
Čo plánujete na budúci rok?
Našou ambíciou pre rok 2011 je byť spoľahlivým partnerom pri náraste biznisu našich klientov.