Viber stavia na personalizovanej komunikácii značiek smerom k zákazníkovi. Tento rok predstavil aj takzvané Communities, teda multičety pre miliardu používateľov, kde majú firmy ďalší priestor na prezentáciu značky. Funguje vám táto stratégia pri získavaní partnerov? 

Naším cieľom je, aby mohli používatelia komunikovať so spoločnosťami ako so svojou rodinou a blízkymi. To znamená kontaktovať ich kedykoľvek a s akoukoľvek otázkou. Následne nájsť to, čo potrebujú a dozvedieť sa, čo ich zaujíma. Značky sa tak k zákazníkom dostávajú čoraz bližšie. Pomocou Viberu o sebe zvyšujú povedomie, zoskupujú fanúšikov a zväčšujú publikum. To je to, čo im ponúkame, a čo sa mnohým z nich osvedčilo. 

Špecialitou Viberu sú personalizované samolepky, ktoré si značky vytvárajú na mieru. Ako to funguje v praxi?

Ide o jednoduchý model. Každá značka si môže vytvoriť vlastné samolepky, v angličtine známe ako Stickers, ktoré sú pre Viber charakteristické a v spolupráci so spoločnosťami kľúčové. Keď si používateľ stiahne samolepky danej značky, automaticky začne sledovať jej verejný kanál, prihlási sa k odberu noviniek, pripojí sa do chatbotu a do komunity.

Viber sa tento rok spojil aj letným festivalom Pohoda. Išlo o vôbec prvého slovenského partnera. Dostanú sa fanúšikovia k nálepkám letného festivalu aj teraz?

Samolepky sú 

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa