Súčasťou kampane je televízny spot, v ktorom už nie je hlavným hrdinom Bolek Polívka vychutnávajúci si paštétu na turistike, ale moderná rodina a priatelia, ktorí si spolu užívajú každú spoločnú chvíľku.

Májka po novom už nenesie ani claim Zlaté dedičstvo, ale stavila na spojenie Radosť byť spolu.

„Májka - Radosť byť spolu je našou najväčšou tohtoročnou kampaňou, pretože tento brand zostáva vlajkovou loďou medzi produktmi Hamé,“ hovorí ku kampani riaditeľka pre marketing a vývoj Hamé Marcela Mitáčková.

„Zamerali sme sa na príjemnú emóciu pospolitosti rodiny aj priateľov a naším cieľom je pripomenúť, že Májka nie je len paštéta, aj keď je legendou, ale aj fenomén. Chceme teda komunikáciu posunúť dopredu smerom k mladším zákazníkom,“dodala.

Okrem televízie je kampaň nasadená v online, printe, outdoore, prostredníctvom instore aktivít vrátane ochutnávok. Hamé tiež spustilo špeciálnu microsite, kde vo vizuálnom duchu celej kampane spotrebitelia súťažia so svojimi selfie fotografiami o smoothie mixéry.

Spot vytvorila agentúra Kouzelná animace s réžiou Petra Babinca. Online komunikáciu zastrešuje agentúra TL5 a agentúra MarketUP. Sponzorský odkaz vytvorila agentúra IS Produkce.

Májka chce byť fenomén, novou kampaňou cieli na mladých

Zdroj: Hamé