Značka minerálnych vôd Magnesia, patriaca do portfólia Kralovarských minerálnych vôd, redizajnovala. Cieľom je spotrebiteľom ponúknuť moderný dizajn, ktorý má naďalej nadväzovať na tradíciu značky.
Najvýraznejšou úpravou v rámci redizajnu prešlo logo.
Jeho novým prvkom sú aj biele levy, ktoré majú symbolizovať okrem tradície značky aj silu a odvahu.
„Nové logo získalo vďaka odľahčeniu od výrazného outlineu a pätiek modernejší ráz, Biela farba v logu okrem sily a odvahy odkazuje na čistotu prírodnej minerálnej vody. Vzniká tak funkčný celok unikátneho vzhľadu s jasnou identitou,“ uviedla senior brand manažérka značky Magnesia.
Ako ďalej dodáva, nový dizajn značka nebude priamo komunikovať prostredníctvom kampane. „Nový logotyp sa však už objavuje v kampani, ktorá beží v televízii,“ uviedla.
Okrem logotypu prešli zmenou aj etikety, ktorých cieľom je zjednodušiť spotrebiteľom orientáciu a výber produktov. Etikety majú lepšie odlíšiť jednotlivé perlivosti nápoja.
Redizajn pochádza z dielne milánskej agentúry Future Brand. Do predaja nasadia Karlovarské minerální vody produkty s novým logom v priebehu júla.