Značka minerálnych vôd Magnesia, patriaca do portfólia Kralovarských minerálnych vôd, redizajnovala. Cieľom je spotrebiteľom ponúknuť moderný dizajn, ktorý má naďalej nadväzovať na tradíciu značky.

Najvýraznejšou úpravou v rámci redizajnu prešlo logo.

Jeho novým prvkom sú aj biele levy, ktoré majú symbolizovať okrem tradície značky aj silu a odvahu.

„Nové logo získalo vďaka odľahčeniu od výrazného outlineu a pätiek modernejší ráz, Biela farba v logu okrem sily a odvahy odkazuje na čistotu prírodnej minerálnej vody. Vzniká tak funkčný celok unikátneho vzhľadu s jasnou identitou,“ uviedla senior brand manažérka značky Magnesia.

Magnesia redizajnuje. Pozrite si nové logo

Ako ďalej dodáva, nový dizajn značka nebude priamo komunikovať prostredníctvom kampane. „Nový logotyp sa však už objavuje v kampani, ktorá beží v televízii,“ uviedla.

Okrem logotypu prešli zmenou aj etikety, ktorých cieľom je zjednodušiť spotrebiteľom orientáciu a výber produktov. Etikety majú lepšie odlíšiť jednotlivé perlivosti nápoja.

Redizajn pochádza z dielne milánskej agentúry Future Brand. Do predaja nasadia Karlovarské minerální vody produkty s novým logom v priebehu júla.