Magna rozoslala na účty fyzických i právnických osôb 10 eur, pričom táto čiastka predstavuje sumu za terapeutickú stravu na mesiac pre dieťa vystavené podvýžive v rizikových oblastiach, akými sú Kambodža, Kongo, Sýria či Južný Sudán.
Z dvesto oslovených subjektov si peniaze na účte všimla štvrtina, ktorá čiastku vrátila, keď zistila, že ide o kampaň humanitárnej organizácie. Ľudia vo viacerých prípadoch sumu dokonca navýšili.
„Zvolili ste veľmi originálny spôsob, suma 10 eur je v dnešnej dobe zanedbateľná asi aj pre jednotlivcov, pre veľké spoločnosti je to samozrejme veľmi málo, držíme vám palce,“ znela jedna z reakcií.
Následne Magna z reakcií ľudí spustila komunikáciu, ktorej súčasťou je web 10eur.sk. Kampaň s názvom „Zanedbateľná čiastka“ má podporiť dlhodobé misie v Kambodži, Sýrii, Iraku, Libanone, Kongu či v Južnom Sudáne.
Kampaň podporil aj spevák Richard Müller alebo herečka Anna Schmidtmajerová. Okrem nich sa pridali lekári, cestovatelia, IT špecialisti a podnikatelia.
Magna zdravotníci liečia podvýživu, infekčné ochorenia, zaisťujú očkovania, primárnu a sekundárnu zdravotnú pomoc deťom a ich rodinám v núdzi.