Tohto postupu sa držala aj značka Temptations, ktorá predstavila kampaň, v ktorej sú hlavnými hrdinkami dravé mačky.

Spoločne s reklamnou agentúrou adam&eveDDB London ukázala, čo dokážu urobiť so zatvoreným vreckom svojej obľúbenej pochúťky. 

Celá kampaň vznikla na základe predošlých postov používateľov, ktorí na sociálnych sieťach zverejňovali, čo ich domáci miláčikovia dokázali spraviť so žrádlom pre mačky. Kampaň sa dostala do outdooru a rovnako vznikol aj spot.

Mačacie žrádlo po apokalypse. Prečo z toho neurobiť kampaň?

Zdroj: Adweek.com

Mačacie žrádlo po apokalypse. Prečo z toho neurobiť kampaň?

Zdroj: Adweek.com

Mačacie žrádlo po apokalypse. Prečo z toho neurobiť kampaň?

Zdroj: Adweek.com