Na jeseň vypustili hneď dve "kartové" spoločnosti kampane, odmeňujúce zákazníkov za pravidelné nákupy. Lyoness a MasterCard chcú zvýšiť zákaznícku lojalitu súťažami o vecné ceny.
Kým Lyoness zameral kampaň na podporu imidžu, MasterCard ďalej zvyšuje povedomie o bezkontaktnej technológii.
Nákupné spoločenstvo Lyoness ešte v polovici septembra odštartovalo kampaň na systém Cashback (možnosť získať poukážky na základe uskutočnených nákupov). Ústredným heslom kampane bolo slovo Teraz ("pri každom nákupe peniaze späť"), ktoré zároveň vyzývalo k objednávke karty. Imidžová kampaň prebiehala prostredníctvom televízie, rádia, printov a citylightov.
„Touto kampaňou Lyoness ešte silnejšie spája všetky spôsoby Cashback s momentom nakupovania a motivuje aktívne a intenzívne využívať mnoho Lyoness výhod,“ uviedla pre Mediálne.sk head of PR, marketing events spoločnosti Lyoness Slovakia Patricia Madajová.
Kampaň trvala do konca septembra a bude ďalej priebežne nasadzovaná v určitých intervaloch. V nadväznosti na imidžovú kampaň spustil Lyoness 1. októbra pokračovanie so sloganom „Nákupný poklad – dostaňte sa aj vy do hľadáčika lovcov pokladov!“.
„Z troch nakupujúcich ľudí, ktorí sú tvárami spoločnosti na plagátoch v imidžovej kampani, sa stávajú v nadväzujúcej kampani neohrození lovci pokladov - Neo z Matrixu, Lara Croft a Indiana Johnes,“ vysvetľuje Madajová. Podstatou kampane je súťaž o vecné ceny, do ktorej sa môžu zapojiť aktívni používatelia karty Lyoness.
K partnerským spoločnostiam na Slovensku patria napríklad kika, bauMax, Hypernova, FAnn parfumérie, ŠEVT a Nay Elektrodom. Celoročnú reklamnú kampaň podporí viac ako 31-tisíc výhier v celkovej hodnote 2 milióny eur.
V médiách sa kampaň objaví od 3. októbra a bude trvať do 30. septembra budúceho roka. Zastrešuje ju mediálna agentúra PanMedia Western. Výsledný mediamix pozostáva z rozhlasových a televíznych spotov, citylightov, inzerátov v printoch, internetovej reklamy, propagačných materiálov u obchodných partnerov.
Spoločnosť MasterCard odštartovala 1. októbra na Slovensku novú kampaň PayPass, ktorá potrvá do konca októbra. Pokiaľ v tomto období zaplatia zákazníci s PayPass kartami MasterCard alebo Maestro v sieti kín Cinemax alebo v obchodoch Billa, Sunpharma, Bioderma a Panta Rhei, môžu získať niektoré výhody.
Platby pomocou systému PayPass sú možné aj s Bratislavskou mestskou kartou. Zo slovenských bánk v súčasnosti túto kartu vydáva OTP Banka, UnicreditBank, VÚB Banka, Volksbank a Poštová banka.