Za teasingovou reklamou Všeto vám zrátame, ktorá prebiehala na internete, rádiu či na vonkajších médiách, sa skrývala kampaň na nový vernostný systém bratislavského nákupného centra Polus.
Microsite vsetkovamzratame.sk po odpočítavaní času do 1. marca vo štvrtok presmerovala na podstránku centra, ktorá komunikuje nový Polus Klub a súvisiacu Polus Klub kartu.
Nový vernostný systém chce zákazníkov osloviť dvomi cestami. Po predložení karty sa dá automaticky získať zľava na nákup vo vybraných obchodoch nákupného centra. Do systému Polusu sa zapojili desiatky nájomcov, pričom zľavy vo viacerých prípadoch nie sú zanedbateľné.
Podľa zoznamu partnerov na webe sa pohybujú zväčša od piatich do desiatich percent. Sony Center a Samsung Galéria ponúkajú napríklad päťpercentnú zľavu z nákupu, McDonald's 10-percentnú.
Iba niektorí partneri uvádzajú podmienky na získanie rabatu – Bepon napríklad daruje poukážku v hodnote 10 eur pri nákupe nad 59 eur, Brloh dá dvojeurovú zľavu na ďalší nákup pri zakúpeni tovaru v hodnote nad 40 eur. Módna sieť Danea dáva 5-percentnú zľavu iba na nový tovar. V ostatných prípadoch sa zľava vzťahuje na celý sortiment.
Zákazníkov má k registrácii do vernostného systému motivovať aj frekvencia nakupovania. Polus raz do roka udelí hlavnú cenu – osobný automobil – jednému zákazníkovi, ktorý do konca roka 2012 uskutoční najviac nákupov. Na ich hodnote pre získanie ceny nezáleží. Na rovnakom princípe bude obchodné centrum udeľovať aj mesačnú cenu za tisíc eur.
Menšie ceny v hodnote niekoľko desiatok eur môžu naopak získať tí klienti, ktorí uskutočnia najhodnotnejší jednorazový nákup, respektíve nakúpili tovar za najviac peňazí v danom mesiaci. Na karte sa zaznamenávajú body podľa vzorca 1 euro sa rovná jednému bodu. Podmienky pre získanie menších cien bude Polus pravidelne obmieňať.
Polus podporí vernostný systém druhou fázou kampane od agentúry Apple Pie, ktorá bude využívať rovnaké mediatypy ako teasingová časť, nasadená 1. februára.
Použité mediatypy kampane
Teasingová fáza od 1. februára
- bilbordy
- inzercia v denníkoch, týždenníkoch, mesačníkoch
- postre v bratislavskej MHD
- guerrilla marketing v centre Bratislavy a v Poluse
- rozhlasové spoty vo Fun rádiu
- kampaň na Facebooku
- microsite www.vsetkovamzratame.sk
Hlavná časť kampane od 1. marca
- bilbordy, bigbordy v Bratislave
- obrandovaná električka
- Polusoviny
- inzercia
- rozhlasové spoty (Fun rádio, Viva)
- bannery na portáloch nakupovat, relaxovat, obedovat a ubytovat sa ci lenprezeny.sk
- elektronický direct mail, SMS marketing
- branding v interiéri a exteriéri Polusu
Polus otvorený v roku 2000 bol prvým veľkým nákupným centrom v Bratislave. Okrem vzdialenejších mallov Aupark, Avion či Eurovea mu čoskoro začne robiť konkurenciu nedaleký Centrál developera Immocap, ktorý chce nákupno-administratívny komplex vrátane hotela a relaxačno-športového centra otvoriť v priebehu tohto roka.